Milehigh City

16 september 2019 - Internationale luchthaven Denver, Verenigde Staten

We zijn in Denver, de laatste stop van onze reis. Ons verblijf: the Curtis hotel. Een grote toren in Downtown Denver. Aurorijden hier is "uitdagend". We zitten hier lekker maar we moeten wel weer even wennen aan de drukte van de grote stad. Vlakbij ons hotel is de 16th Street Mall, een complete straat met winkels en restaurants waar 24 uur per dag volop vertier is.

Zondag is het Football Game Day. De Denver Broncos spelen tegen de Chicago Bears. Op Game Day weekend is het altijd erg gezellig in de stad. We hebben dat in New Orleans al eens meegemaakt. Overal zitten plukjes fans van beide ploegen.Warm weer dus alle terassen lekker vol met etende en drinkende mensen die met een opperbest humeur gezamelijk naar College wedstrijden zitten te kijken. Wij hebben zo tussen het winkelen en door de stad slenteren door gezellig met ze mee gekeken

En nu zijn we op het vliegveld. Dodge ingeleverd. We hadden wat problemen met het inchecken omdat onze koffers te zwaar waren doordat we veel jeans voor weinig bij de Wallmart hebben ingeslagen. Opgelost door de oude afgedankte rugzak van Rene, die we voor dit soort problemen toch nog maar ingepakt hadden, ter plaatse te vullen met 5 pound aan spullen. Beter dan 95 dollar bijbetalen. Soms doen ze moeilijk, soms niet.

We vertrekken rond 01:00 Nederlandse tijd vanaf Denver via Minneapolis naar Amsterdam. In onze laatste blog uit Vlaardingen, meer over de reis en nog wat foto's om het af te ronden.

Sound to Mile (high) completed!

1. Angelique:
    16 september 2019
    Goede reis!
  2. Angelique:
    16 september 2019
    (naar huis bedoel ik. De reis die jullie achter de rug hebben was, als we zo mee lezen, ook erg goed.)
    En heel erg bedankt voor het mee reizen! We kijken uit naar t laatste verhaal van deze reis.
  3. Janet Van Der Werff:
    17 september 2019
    Goede reis terug, dat zal wel even heel erg wennen worden om weer thuis te komen
    🤗