Seattle,city of sound

21 augustus 2019 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Na een vliegreis van tien uur die voorspoedig en voedzaam verliep zijn we er dan toch; Seattle. Lekker weer, mooie stad en ineens negen uur eerder dus een volledig verstoord bioritme. Sleepless in Seattle, dat kan ik (Rene) afvinken van de bucketlist!

Toch is het echt wel lekker om een keer rechtstreeks te vliegen. Je vertrekt om half elf uit Amsterdam en landt dezelfde dag om kwart over elf, dus drie kwartier later in Seattle. Daarna volgt immigratie een hoop gedoe met koffers, controles en onverwachte pendelmetro's om je koffer op te halen die je net toch echt nog vast had maar dan zit je toch maar mooi om kwart over twaalf in een shared shuttle op weg naar je hotel en heb je zomaar een hele middag over. Slapen is dan zo verleidelijk maar het was nog verleidelijker om de stad in te lopen, vast een beetje sfeer te snuiven en te acclimatiseren. Het hotel ligt geweldig in de wijk Beltown, de bezienswaardigheden zijn op loopafstand en het voelt hier prettig

Het is hier nu 09:20. We gaan de stad in en in een volgende blog laten we weten hoe dat was.

Groetjes,

Diana en Rene

1. Jeffrey:
    21 augustus 2019
    Geniet ervan, kan niet wachten op het volgende blog
  2. Tiny:
    22 augustus 2019
    Renè van harte gefeliciteerd met je verjaardag.